Vodafone, uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın Türkiye’de bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde 3 Altın ve 3 Gümüş olmak üzere toplam 6 ödüle birden layık görüldü.
26 Haziran 2024 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Vodafone Türkiye, uluslararası arenada 2008’den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International’ın Türkiye’de bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde (TCXA’24) 3 Altın ve 3 Gümüş olmak üzere toplam 6 ödüle birden layık görüldü.
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak, müşteri deneyimini derinleştirmeye yönelik çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürürken, yaptığımız her işin kalbine müşterilerimizi koymaya devam ediyoruz. #BirlikteMümkün marka söylemimizden aldığımız ilhamı müşteri deneyimi stratejimizle harmanlayarak, müşterilerimizle olan her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik eden güvenilir yol arkadaşları olmayı hedefliyoruz. Bu hedef doğrultusunda büyük bir özveriyle hayata geçirdiğimiz projelerin bir kez daha ödüle layık görülmesi bizi ayrıca gururlandırdı. Bu ödüller, hem bize doğru yolda olduğumuzu gösteriyor, hem de bizi daha fazlasını yapmak yolunda motive ediyor. Ödüllerde emeği geçen çalışma arkadaşlarıma ve Vodafone’un hizmet kalitesine güvenen müşterilerimize teşekkür ediyorum. Vodafone olarak, müşterilerimizin gönlünü kazanma yolunda var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”
Müşteri deneyiminde fark yaratan programlar
Vodafone, müşterilerinin sesini dinleme platformu “Müşterim Ne Diyor?” ve müşteri deneyimini ölçümleme yöntemleri ile “Kurumsal Değişim ve Dönüşüm” ve “En İyi CX Ölçümlemesi” kategorilerinde Altın ödülü kucakladı. Müşteri Operasyonları ve Bilgi Teknolojileri ekipleriyle yürütülen, müşterilerin tüm kanallardaki ayak izlerini takip ederek ihtiyaç ve taleplerini daha etkin yönetme imkânı veren “Müşteri Etkileşimi Geçmişi” ve “Akıllı IVR” projeleriyle ise “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinde Altın; “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En İyi Dijital Dönüşüm” kategorilerinde ise Gümüş ödül aldı.