28 Ağustos 2025, Perşembe
Ana SayfaSektörelWORLDFOOD İSTANBUL 2024 FUARINDA PAKUN STANDINA YOĞUN İLGİ

WORLDFOOD İSTANBUL 2024 FUARINDA PAKUN STANDINA YOĞUN İLGİ

Published on

spot_img

51 yıllık deneyimiyle un sanayisinin köklü markalarından olan Pakun, WorldFood İstanbul 2024 fuarının ilk gününde ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü. Bu yıl 32’ncisi düzenlenen fuarda ekmeklik, yufkalık, pastalık, simitlik, pizzalık un çeşitlerini tanıtan Pakun, Avrupa Lezzet ve Kalite Ödüllü Durgun marka unuyla hazırlanan Bafra pideleri ve simitleriyle ziyaretçilere lezzet şöleni yaşatıyor.

Bu yıl 32’ncisi düzenlenen WorldFood İstanbul 2024, aralarında 80 ülkeden 900’ü aşkın satın almacıyı Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde ağırlıyor. Türkiye’nin köklü un üreticisi ve ihracatçısı Pakun’un standı, uluslararası gıda firmaları ile ziyaretçilerden büyük ilgi görüyor. 6 Eylül’e kadar devam edecek olan fuarda Pakun, fuarın ilk gününde ekmeklik, yufkalık, pastalık, simitlik, pizzalık un çeşitlerinin yanı sıra Avrupa Lezzet ve Kalite Ödüllü Durgun marka unuyla sektör profesyonellerinden tam not aldı. Pakun standını ziyaret edenler, Durgun Un ile hazırlanmış ‘Dünyanın En İyi Ekmeği’ seçilen Bafra pidesini tatma fırsatı yakalıyor. Pakun standında ayrıca, Durgun unla hazırlanan unlu mamüller de katılımcıların beğenisine sunuluyor.

“Türk Malı damgalı ürünlerimizin adını dünyaya duyurma fırsatı”

Pakun Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Durgun, Pakun olarak 4 kıtada 50’nin üzerinde ülkeye ihracat yaptıklarını ve yıllık satışlarının yaklaşık yüzde 70’ini dış pazarlara gerçekleştirdiklerini belirterek “Bizim gibi ihracatta güçlü bir marka için uluslararası fuarlar büyük önem taşıyor. Bu yıl da hem yeni iş birlikleri kurmak hem de sektördeki son gelişmeleri yakından takip etmek için WorldFood İstanbul fuarında yerimizi aldık” dedi. WorldFood İstanbul 2024 fuarının dünyanın dört bir yanından yüzlerce markayı 900’ü aşkın satın almacı ve binlerce sektör profesyoneliyle bir araya getirdiğini söyleyen Durgun, “Gıda cenneti olan ülkemizin, başarısı tescillenmiş ürünlerini tanıtmayı kendimiz için gurur verici bir görev olarak görüyoruz. Bu nedenle WorldFood İstanbul gibi uluslararası fuarları, yeni müşteri ve pazarlarla tanışmanın yanı sıra ‘Türk Malı’ damgalı ürünlerimizin adını tüm dünyada duyurma fırsatı olarak görüyoruz” diye konuştu.

1 milyar dolarlık pazar

Sektördeki son yenilikler ile gıda trendlerini sergileme ve keşfetme imkânı sağlayan Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul 2024, katılımcılarına 1 milyar dolarlık bir pazarda yeni iş bağlantıları kurma imkânı sunuyor. Türkiye’nin önde gelen un üretici ve ihracatçıları arasında yer alan Pakun, 8 numaralı salondaki 8331 numaralı standında sektör profesyonelleri ile ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor.

Latest articles

Sanayide Dijital Dönüşüm İçin Stratejik İş Birliği

Cormind ile OzUBEX Sanayi Dönüşüm Merkezi, sanayide dijitalleşmeyi hızlandırmak amacıyla stratejik bir iş birliğine...

16 ÜLKEDEN İKTİSATÇILAR İSTANBUL’DA BULUŞACAK

Çok kutuplu dünyayı konuşacaklarYeditepe Üniversitesi, 6-8 Ağustos 2025 tarihleri arasında World Association for Political...

Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerin ürettiği günlük sıvı atık 600 tonu buluyor!

‘Denizlerin temizliği için topyekün mücadele şart’ Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerden her gün 600 tona yakın...

TAYSAD Rekabetçilik Anketi’nin Sonuçlarını Açıkladı!

Yerli Tedarik Sanayisinde İthalata Bağımlılık Ancak Yerli Stratejiler Devreye Alınarak Azalır! TAYSAD: Yerli Üretim ve...

More like this

Sanayide Dijital Dönüşüm İçin Stratejik İş Birliği

Cormind ile OzUBEX Sanayi Dönüşüm Merkezi, sanayide dijitalleşmeyi hızlandırmak amacıyla stratejik bir iş birliğine...

16 ÜLKEDEN İKTİSATÇILAR İSTANBUL’DA BULUŞACAK

Çok kutuplu dünyayı konuşacaklarYeditepe Üniversitesi, 6-8 Ağustos 2025 tarihleri arasında World Association for Political...

Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerin ürettiği günlük sıvı atık 600 tonu buluyor!

‘Denizlerin temizliği için topyekün mücadele şart’ Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerden her gün 600 tona yakın...