28 Ağustos 2025, Perşembe
Ana SayfaSektörelARÇELİK 5 YENİ MAĞAZA İLE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ ZENGİNLEŞTİRMEYE DEVAM EDİYOR

ARÇELİK 5 YENİ MAĞAZA İLE TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİ ZENGİNLEŞTİRMEYE DEVAM EDİYOR

Published on

spot_img

Yeni nesil mağaza konsepti ile müşterilerine mükemmel alışveriş deneyimi sunmayı hedefleyen Arçelik, İstanbul’da 5 yeni mağaza açılışı gerçekleştirdi. Açılışta konuşan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türkiye’nin aşk markası olarak ülkenin dört bir yanında 1500’den fazla Arçelik mağazasından oluşan ağımızı yeni nesil mağazacılık konsepti ile genişletmeye devam ediyoruz. Konsept mağazalarımızı, sadece bir alışveriş noktası olmasının ötesinde, tüketicilerimiz ile kurduğumuz güçlü bağı daha da pekiştirdiğimiz buluşma noktaları olarak görüyoruz. Yeni konsept mağazalarımızda tüketicilerimizi yüksek teknolojiye sahip yenilikçi tasarımlarla buluştururken müşteri deneyimini de zenginleştiriyoruz. Ülkemize dünyanın en modern perakende mağazalarını kazandırmayı hedefliyoruz. Yetkili satıcılarımızı bu konuda destekliyor ve teknolojik anlamda en ileri perakende uygulamalarını hayata geçiriyoruz.” dedi.

Türkiye’nin lider ev teknolojileri markası Arçelik, ileri mağazacılık uygulamaları ile tüketici deneyimini en üst düzeye çıkarma hedefiyle yeni nesil mağaza ağını genişletmeye devam ediyor. Dekorasyonu ve farklı konseptiyle katma değerli mağazacılığı müşterileriyle buluşturan Arçelik, ülkenin dört bir yanına uzanan yetkili satıcı ağına Arnavutköy, Axis AVM, Kağıthane, Sultangazi ve Florya’da 5 yeni nesil mağaza daha ekledi. Sadece alışveriş mekanları yerine yaşam alanlarını ve kişisel deneyim fırsatlarını içinde barındıran yeni nesil mağazaların açılışları Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, Arçelik Satış Direktörü Benay Bakışkan ve şirketin bölge yetkililerinin katılımıyla gerçekleşti. 

YENİ NESİL MAĞAZACILIK KONSEPTİ

Açılışlarda konuşan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer “Gelecek yıl 70’inci yaşını kutlayacağımız köklü marka mirasımızın ışığında ‘İyiliği aşkla tasarlıyoruz’. Türkiye’nin aşk markası olarak ülkenin dört bir yanında 1500’den fazla Arçelik mağazasından oluşan ağımızı yeni nesil mağazacılık konsepti ile genişletmeye devam ediyoruz. Konsept mağazalarımızı, sadece bir alışveriş noktası olmasının ötesinde, tüketicilerimiz ile kurduğumuz güçlü bağı daha da pekiştirdiğimiz buluşma noktaları olarak görüyoruz. Tüketicilerimiz, Arçelik ürünlerini deneyimlemek ve tasarımlarını yakından görmek istiyor; biz de mağazalarımızda ürünleri deneyimleme imkânı sağlıyoruz. Yeni nesil mağazalarımızda tüketicilerimizi daha iyi tanıyarak onlara en uygun hizmeti sunma şansını elde ediyoruz” diye konuştu. 

İLERİ PERAKENDE UYGULAMALARI

Tüketicilerin hayatına birçok yeniliği katan Arçelik’in ihtiyaç olan noktalarda tüm tüketicilere ulaşmak için yatırım yapmaya devam edeceğini belirten Can Dinçer “Yıllardır tüketicilerimizin hayatına birçok yenilik katmış ve onlara yeni deneyimler yaşatmış bir şirket olarak yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Yeni konsept mağazalarımızda tüketicilerimizi yüksek teknolojiye sahip yenilikçi tasarımlarla buluştururken müşteri deneyimini de zenginleştiriyoruz. Bunun yanı sıra online platformlarda da ürünleri keşfetme ve satın alma kolaylığı sağlıyoruz. Tüketici odaklı ayrıcalıklı uygulamalarımızla donatılan mağazalarımız dijital perakende dönüşümü yolculuğumuzda önemli bir adım teşkil ediyor. Ülkemize dünyanın en modern perakende mağazalarını kazandırmayı hedefliyoruz. Yetkili satıcılarımızı bu konuda destekliyor ve teknolojik anlamda en ileri perakende uygulamalarını hayata geçiriyoruz” dedi.

Latest articles

Sanayide Dijital Dönüşüm İçin Stratejik İş Birliği

Cormind ile OzUBEX Sanayi Dönüşüm Merkezi, sanayide dijitalleşmeyi hızlandırmak amacıyla stratejik bir iş birliğine...

16 ÜLKEDEN İKTİSATÇILAR İSTANBUL’DA BULUŞACAK

Çok kutuplu dünyayı konuşacaklarYeditepe Üniversitesi, 6-8 Ağustos 2025 tarihleri arasında World Association for Political...

Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerin ürettiği günlük sıvı atık 600 tonu buluyor!

‘Denizlerin temizliği için topyekün mücadele şart’ Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerden her gün 600 tona yakın...

TAYSAD Rekabetçilik Anketi’nin Sonuçlarını Açıkladı!

Yerli Tedarik Sanayisinde İthalata Bağımlılık Ancak Yerli Stratejiler Devreye Alınarak Azalır! TAYSAD: Yerli Üretim ve...

More like this

Sanayide Dijital Dönüşüm İçin Stratejik İş Birliği

Cormind ile OzUBEX Sanayi Dönüşüm Merkezi, sanayide dijitalleşmeyi hızlandırmak amacıyla stratejik bir iş birliğine...

16 ÜLKEDEN İKTİSATÇILAR İSTANBUL’DA BULUŞACAK

Çok kutuplu dünyayı konuşacaklarYeditepe Üniversitesi, 6-8 Ağustos 2025 tarihleri arasında World Association for Political...

Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerin ürettiği günlük sıvı atık 600 tonu buluyor!

‘Denizlerin temizliği için topyekün mücadele şart’ Sadece Muğla kıyılarındaki teknelerden her gün 600 tona yakın...