Türk hazır giyim sektörünün duayen ismi, Damat, Tween ve DS Damat markalarını bünyesinde barındıran Orka Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, EcomaxTV’de Genel Yayın Yönetmenimiz Recep Erçin’in sorularını yanıtladı.
Orakçıoğlu, Türk hazır giyim sektörü kendi dönemlerinde marka yolculuğuna çıkmışken yeniden fasonculuğa dönüldüğüne dikkat çekti. Markalaşmanın önemini yeni kuşağın tüketim tercihleri üzerinden anlatan Orakçıoğlu, maliyetlerle eşgüdümle artmayan döviz kurunun siparişler konusunda ihracatçıyı zorladığından söz etti. Orakçıoğlu, basit sektörlerde evrimini tamamlayan ülkelerin gelişmişlik seviyesine çıkabildiğine işaret etti.
Söyleşiyi izlemek için