Perşembe, Temmuz 25, 2024
Ana SayfaSektörelSETUR DUTY FREE MAĞAZALARI 2023'TE GÜÇLÜ BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRDÜ

SETUR DUTY FREE MAĞAZALARI 2023’TE GÜÇLÜ BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRDÜ

Duty free alanının köklü ve yaygın markası Setur Duty Free, 2023 yılında cirosunu bir önceki yıla kıyasla yüzde 40 oranında artırarak güçlü bir büyüme kaydetti. Yıl boyu yatırımlarına yenilerini ekleyen şirket, Almanya Köln Havalimanı’nda ilk yurt dışı mağazasını açarak uluslararası marka olma yolunda ilk adımını attı. 

Türkiye’nin öncü gümrüksüz satış mağazaları zinciri Setur Duty Free, 2023 yılını başarıyla kapatırken hem ciro açısından yeni bir rekora imza attı hem de uluslararası arenada operasyonlarına başladı.

Setur Duty Free, 2023 yılında cirosunu 2022 yılına kıyasla yaklaşık yüzde 40 oranında artırarak önemli bir büyüme kaydetti. Bu başarıda pazarlama, ürün gamı, müşteri deneyimi ve mağaza mimarisinde atılan stratejik adımların etkisi ile Parfüm&Kozmetik, Butik&Aksesuar ve Gıda kategorilerinin 2022 yılına kıyasla yüzde 98 oranında büyümesi etkili oldu. 2024 yılının ilk üç ayında da bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 35’lik bir ciro artışına ulaşan şirket, sürdürülebilir ve güçlü bir büyüme trendi yakaladı.  

Köln mağazasıyla global arenaya güçlü bir giriş yaptı

Setur Duty Free, 2023 yılında sektörel açılımlarına yenilerini de ekledi. Yurt dışındaki ilk yatırımına imza atan şirket, Almanya’nın en işlek havalimanları arasında bulunan Köln-Bonn Havalimanı’ndaki Duty Free mağazasını 1 Haziran 2023 itibarıyla faaliyete geçirerek, müşteri deneyimini ön planda tutan yenilikçi mağaza uygulamaları ile uluslararası arenaya oldukça güçlü bir giriş yaptı. Sürdürülebilir çözümlerin öne çıktığı modern mimarisiyle Köln Bonn Havalimanı mağazalarıyla müşterilerine benzersiz bir alışveriş deneyim sunuyor.  

Duty Free alanının öncü markası Setur Duty Free, Türkiye genelinde 22 farklı lokasyondaki 55 mağazası ve deneyimli personelleriyle misafirlerine fark yaratan, yenilikçi bir alışveriş deneyimi yaşatıyor. Modern konsepte sahip şık mağazalarında parfüm-kozmetik, sigara, içki, gıda, hediyelik eşya, oyuncak, elektronik ve butik-aksesuar gibi 8 ana kategori altında yaklaşık 600 markaya ait 40.000’in üzerinde farklı ürün sunuyor.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

EN ÇOK OKUNANLAR