Pazartesi, Haziran 17, 2024
Ana SayfaSektörelTürkiye’de her 10 kişiden 9’u Herbalife’ı biliyor

Türkiye’de her 10 kişiden 9’u Herbalife’ı biliyor

Kilo kontrolü, takviye edici gıdalar, sporcu beslenmesi ve cilt bakımı ürünleriyle insanların yaşamlarını iyi yönde değiştirmesine yardımcı olan Herbalife, yenilikçi ürünleri ile büyümesini sürdürüyor. Herbalife tarafından Türkiye genelinde yürütülen itibar ve marka sağlığı raporuna göre; Türkiye’de güçlü bir bilinirliğe sahip olan marka, Z kuşağı tarafından da severek tüketiliyor.

1980 yılından bu yana aktif yaşam alışkanlıkları edinmeye destek olma amacıyla inovatif beslenme ürünleri geliştiren Herbalife, Türkiye genelinde yürütülen itibar ve marka sağlığı araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Türkiye’deki güçlü bilinirliği ve tüketici güveni üzerine önemli veriler sunan araştırma sonuçlarına göre, Herbalife’ın 2023 yılı itibar performansı %77 olarak belirlendi. Ayrıca, katılımcıların %90’ının Herbalife markasını bildiği ve %74’ünün ise severek tükettiğini ortaya koyan araştırmada, Z kuşağının Herbalife’a olan ilgisi ve güveni de dikkat çekiyor. Genç tüketiciler arasında da olumlu bir imaja sahip olan Herbalife, Z kuşağının yarısından fazlası tarafından çevresine de tavsiye ediliyor. Yenilikçi ürünlerinin yanı sıra toplumsal katkılarıyla da ön plana çıkan Herbalife, raporda sponsorluk bilinciyle rakiplerine oranla 1. sırada yer alıyor.

“Bu güven bizim için büyük bir gurur kaynağı”

Araştırma raporlarına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Herbalife Türkiye Genel Müdürü Naime Yalçın, “Herbalife olarak, tüketicilerimize dengeli bir beslenme şekli sunmak için en yeni bilimsel gelişmeleri ve teknolojileri takip ediyor, bu doğrultuda ürünlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Yenilikçi ve etkili ürünler sunma misyonumuz, bizi her geçen gün daha da ileriye taşıyor. Bu veriler de, Herbalife’ın pazardaki güçlü konumunu ve gelecekteki büyüme potansiyelini net bir şekilde ortaya koyuyor. Türkiye’deki tüketicilerin büyük bir çoğunluğunun markamıza duyduğu güven, bizim için büyük bir gurur kaynağı. Bu güvene layık olabilmek adına ürün kalitemizi ve hizmetlerimizi sürekli olarak yenilemeye ve iyileştirmeye devam edeceğiz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verebilmek için sürekli olarak kendimizi yenileyecek ve geliştireceğiz.” diye konuştu.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

EN ÇOK OKUNANLAR