Perşembe, Kasım 21, 2024
Ana SayfaGündemÇİNLİ CHERY'DEN, 'PARIS 2024 YAZ OLİMPİYATLARI' ATAĞI

ÇİNLİ CHERY’DEN, ‘PARIS 2024 YAZ OLİMPİYATLARI’ ATAĞI

Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, Paris 2024 Yaz Olimpiyatları’nı “Dreams Open, Chery Up” sloganıyla karşılıyor. Dünya çapındaki spor severlerin merakla beklediği bu büyük organizasyon, sporcuların yeteneklerini sergilemelerini sağlarken tutku, hayaller ve birliğin gücünü de somut bir şekilde yansıtıyor. Chery, Paris 2024 Yaz Olimpiyat Oyunları sırasında Paris’te Chery markalı araç sahiplerine yönelik etkinlikler düzenlerken, yine mevcut kullanıcılarına yönelik olimpiyatları yerinde canlı olarak izleme fırsatı sunacak. Chery’nin “Bir yerde, bir yer için” sloganı ise markanın küresel vizyonunun ve hayallerine olan bağlılığının altını çiziyor. Chery, aynı zamanda üretici ve katma değer yaratan bir marka olarak da organizasyonda kalıcı bir etki yaratmayı hedefliyor. 80’in üzerinde ülke ve bölgede varlık gösteren Chery, 2023 yılında Türkiye, Avustralya, Malezya ve diğer 12 ülkeyi kapsayacak şekilde pazarlardaki varlığını genişletti ve küresel erişimini sürekli olarak artırdı. Olimpiyat ruhundan ilham alan Chery, her hayalin gerçekleşebileceği daha parlak bir gelecek oluşturmak adına küresel tüketicilerle iş birliği yaparak kapsayıcı, bütünleştirici ve açık fikirli bir yaklaşıma bağlı kalmaya devam ediyor.

Bu yıl 26 Temmuz – 11 Ağustos tarihleri arasında Fransa’da gerçekleşecek olan Paris 2024 Yaz Olimpiyat Oyunları için geri sayım başladı. Tüm dünyadaki spor severler tarafından merakla beklenen bu küresel spor etkinliği, sadece sporcuların yeteneklerini sergilemekle kalmıyor, aynı zamanda tutku, hayaller ve birliğin gücünü de somutlaştırıyor. Çinli otomotiv devi Chery ise bu heyecan verici ve görkemli organizasyonu; hayallerin peşinden koşma, kültürel entegrasyon, yenilikçi yaklaşıma olan bağlılığı ve küresel yolculuğu yansıtan, “Dreams Open, Chery Up”sloganıyla kucaklıyor. Chery, Paris 2024 Yaz Olimpiyat Oyunları sırasında Paris’te Chery markalı araç sahiplerine yönelik etkinlikler düzenlerken, yine mevcut kullanıcılarına yönelik olimpiyatları yerinde canlı olarak izleme fırsatı sunacak.

Paris 2024 Yaz Olimpiyatları gibi görkemli bir organizasyonda her sporcu azim ve özveri ile zafere olan bağlılıklarını ve mücadelelerini ortaya koyarak hayallerinin peşinde koşuyor. Chery’nin “Bir yerde, Bir yer için” sloganı ise markanın küresel vizyonunun ve hayallerine olan bağlılığının altını çiziyor. Chery, küreselleşme yolculuğunun her adımında “Bir yer için” ilkesine bağlı kalarak yerel kültürlerle bütünleşiyor ve toplumsal ihtiyaçlara hitap ediyor. Bu yaklaşım sadece Chery’nin küresel etkisini artırmakla kalmıyor, aynı zamanda bölgesel ekonomik ve sosyal kalkınmaya da olumlu katkılar sağlıyor. Chery, aynı zamanda üretici olarak ve katma değer yaratan bir marka olarak da kalıcı bir etki yaratmayı hedefliyor. 80’in üzerinde ülke ve bölgede varlık gösteren Chery, 2023 yılında Türkiye, Avustralya, Malezya ve diğer 12 ülkeyi kapsayacak şekilde pazarlardaki varlığını genişletti ve küresel erişimini sürekli olarak artırdı.

Chery yeni enerjili teknolojiler geliştiriyor ve küresel ekolojiyi koruyor

Chery, küresel bir girişim olarak ekonomik kalkınmayı aktif olarak teşvik ediyor, geçim kaynaklarını arttırıyor ve hayırseverlik çabalarını destekliyor. Bununla birlikte marka, 2023 yılında küresel eğitim programı için UNICEF’e 6 milyon dolar bağışta bulundu. Ayrıca marka ormanlarda, sulak alanlarda ve okyanuslarda ekolojiyi korumak ve yenilemek için ve böylece dünya genelindeki doğal ortamları korumak için IUCN ile Mutabakat Zaptı imzaladı. Ayrıca Çevre Dostu Kamu Refah Fonu Programı, küresel ölçekte kurumsal sosyal sorumluluğun stratejik yükselişini ifade ediyor. Bu girişim, çeşitli hayırsever kuruluşlarla ortaklıklar kurarak Chery’nin küresel sosyal refah girişimlerine katkılarını daha da artırıyor.

Chery, her bir bölgenin kendine özgü gereksinimlerini anlayarak küresel tüketicilere karşı açık fikirli ve kapsayıcı bir yaklaşım benimsiyor. Marka, farklı sesleri dikkatle dinleyerek ve kültürel nüanslara saygı göstererek yenilikçi ürün tasarımlarına, en ileri teknolojilere ve devam eden hizmetleri iyileştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery, uluslararası pazarlara daha iyi entegre olmak için dünya genelinde 14 milyon kullanıcısının küresel standartlarda kaliteli ürün ve hizmetler almasını sağlıyor. Chery, ürün geliştirme verimliliğini ve kalitesini artırarak sorunsuz bir pazar – kullanıcı – pazar geri bildirim döngüsü sağlamak üzere V şeklinde bir Ar-Ge sistemi kurdu. Ayrıca Chery, farklı pazarlara ve kullanıcı tercihlerine göre uyarlanmış elektrikli, hibrit, menzil genişletici ve hidrojen yakıt teknolojilerini kapsayan dengeli bir strateji benimseyerek yeni enerji çözümlerine geçişini hızlandırıyor. Chery, küresel pazardaki yüksek marka etkisini ve performansını vurgulayarak, Google x Kantar BrandZ En iyi 50 Çinli Küresel Marka Üreticileri 2024’ün otomotiv kategorisinde en üst sıradaki yerini koruyor.

Dünya genelindeki çevre dostu teknolojilerin gelişimine katkı sağlıyor

Chery’nin açık fikirliliğe olan bağlılığı, pazar genişlemesinin ötesine geçerek, dünya genelinde iş birliği ağları oluşturmaya kadar uzanıyor. Wuhu, Şangay, Kuzey Amerika, Güney Amerika ve Avrupa olmak üzere stratejik olarak konumlandırılan 10 adedin üzerinde üretim ve KD üssü ve 8 büyük Ar-Ge merkezi ile Chery, yenilikçi çözümleri teşvik eden ve küresel rekabet avantajını sürdüren güçlü bir küresel Ar-Ge ağına sahip. Chery ayrıca uluslararası otomotiv endüstrisi değişimleri ve iş birliklerine aktif olarak katılarak küresel otomotiv sektöründe sürdürülebilir kalkınmayı teşvik ediyor. Bu ortaklıklar sadece yenilikçi teknolojilerin gelişimini hızlandırmakla kalmıyor, aynı zamanda Chery’nin sektördeki proaktif liderliğini ve ileri görüşlü yaklaşımını vurgulayarak dünya genelinde çevre dostu teknolojilere geçişe de katkıda sağlıyor.

Chery Ar-Ge merkezleri ile teknolojiye öncülük ediyor

Chery’nin küresel Ar-Ge ağı; araç ve güç-aktarma sistemlerinin geliştirilmesinden temel yazılımlara, donanım sistemlerinden prototip üretimine ve testlere kadar tüm süreci içeren kapsamlı bir ürün geliştirme sistemini kapsıyor. Chery bu yenilikçi yaklaşımı ile; yeni enerjili araçlarda ve hafif malzemelerde ilerlemeler kaydederek akıllı sürüş, akıllı kokpitler ve güç bataryalarında önemli atılımlar sağlıyor. Chery’nin Avrupa Ar-Ge merkezleri, küresel kaynakları entegre ediyor ve yenilikçi çözümler geliştirerek Chery ürünlerinin uluslararası rekabet ortamında sürekli olarak yaygınlaştırmada çok önemli bir rol oynuyor.

Kapsamlı iş birlikleriyle endüstrinin sınırlarını zorluyor

Entegrasyon, Chery’nin küreselleşme stratejisinde önemli bir itici güç görevi görüyor. Bu noktada Chery, ürün geliştirme ve yenilikçi teknolojiler alanında önde gelen küresel araştırma kurumları ve işletmeleriyle kapsamlı bir şekilde iş birliği yaparak endüstrinin sınırlarını zorluyor ve gelecekteki ulaşımın dönüşümüne öncülük ediyor. Chery, batarya yönetim sistemleri, motor tahrik sistemleri ve çevre dostu kabinler gibi yeni enerji teknolojilerine odaklanan 8 adet yenilikçi çözümler ve araştırma enstitüsü ortaklığı kurdu. Bu enstitüler, enerji tasarrufu ve akıllı kokpit teknolojileri konusunda uluslararası iş birliklerini destekliyor. Ayrıca yenilikçi konseptlerin pratik çözümlere dönüşümünü hızlandırıyor ve ortaklarla karşılıklı faydalar sağlıyor.

QPower markası ile tüm sürüş gereksinimlerine çözüm sunuyor

Chery, küreselleşme stratejisi doğrultusunda, yenilikçi teknolojiler ve kullanıcı ile birlikte geliştirme entegrasyonuna odaklanarak geleceğe emin ve kararlı adımlarla ilerliyor. Bu kapsamda marka, Cenevre Otomobil Fuarı’nda, tüm enerji türlerini kapsayan ve kullanıcıların tüm sürüş gereksinimlerini tam olarak karşılayan QPower markasını tanıttı. Bu teknolojik başarı, Chery’nin teknoloji entegrasyonunda attığı kararlı adımların bir göstergesi olarak dünya genelinde büyük ilgi gördü. Diğer taraftan Uluslararası Kullanıcı Zirvesi, Chery’nin kullanıcı entegrasyonu stratejisini daha da derinleştirdi. Chery, küresel kullanıcılarla yakın etkileşim yoluyla, otomobillerin ve yaşamın uyumlu bir şekilde bir arada olduğu yeni bir ekosistem yaratıyor. Bu sadece duygusal bağları güçlendirmekle kalmıyor, aynı zamanda teknolojinin ve pazarın iki yönlü olarak güçlenmesini de sağlayarak sürdürülebilir marka gelişiminin önünü açıyor. Ayrıca Chery Teknoloji GÜNÜ, Chery’nin teknoloji entegrasyonu stratejisinin özünü bütünleştiriyor. Chery, bu stratejik yaklaşımla teknoloji ve kullanıcı entegrasyonu yoluyla seyahatte sınırsız olanaklar araştırıyor.

Paris 2024 Yaz Olimpiyatları sadece bir spor etkinliğini ifade etmiyor, aynı zamanda küresel kültürel alışverişi ve entegrasyonu simgeliyor. Olimpiyat ruhundan ilham alan Chery, her hayalin gerçekleşebileceği daha parlak bir gelecek oluşturmak adına küresel tüketicilerle iş birliği yaparak kapsayıcı, bütünleştirici ve açık fikirli bir yaklaşıma bağlı kalmaya devam ediyor.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

EN ÇOK OKUNANLAR