Dünyanın en büyük beş mücevher fuarı arasında yer alan ve Türkiye’nin bu alandaki ilk ve tek uluslararası ihtisas buluşması olan Istanbul Jewelry Show, Elmas Kule sponsorluğunda, 17 Nisan Çarşamba günü 55. kez kapılarını açtı. 1.500’den fazla firma ve markanın katıldığı fuarın açılış akşamı, tarihçi Pelin Batu’nun moderasyonu ile gerçekleşen lansmanda ise organizasyonun yeni isim ve logosu tanıtıldı.
Düzenlenen lansmanda, mücevherin tarihin sıfır noktasından bugüne ve buradan da sonsuz geleceğe uzanan yolculuğundan ilham aldıklarını söyleyen Istanbul Jewelry Show Kurucu Ortağı Şermin Cengiz; “IJS olarak gücümüzün ve aynı zamanda mirasımızın bilinciyle, sektörümüzü parıltılı bir ışıkla dönüştürüp, büyütüp aydınlatmaya devam ediyoruz” dedi. Fuarın, IJS markası ve İstanbul’un simgesi modern lale figürüyle, dünya mücevher sektörüne ışık tutmaya devam edeceğini söyleyen Cengiz, bu dönüşümün sadece bir dönüm noktası değil, aynı zamanda bir başlangıç olduğunu vurguladı.
Binlerce yıllık Anadolu kültür mirasından ilham alan en özel Türk tasarımları bir arada sergileniyor
Elmas Kule sponsorluğunda bu yıl ilk kez Nisan’da kapılarını açan ve Çarşamba’dan Cumartesi’ye dört gün sürecek olan fuara, 140’ın üzerinde ülkeden 33 bin 500’ü aşkın ziyaretçinin gelmesi bekleniyor. 1986 yılından beri mücevher sektörünün önemli firma, marka ve alıcılarını bir araya getiren Istanbul Jewelry Show’un (IJS), 17 Nisan’da başlayan 55’inci edisyonunda; altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine-ekipman ve yan sanayi, kasa, yazılım, lojistik ile aydınlatma gibi ürün grupları bir arada sergileniyor.